Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z
odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak postupovat při reklamaci
- Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své
telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení případě nějaké nesrovnalosti.
- Zboží zašlete s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu
závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení
peněz).
- Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení),
zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě,
že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna
jeho část.
- Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část
sady vhodně zabalte.
- Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání reklamace:
VČELAŘSKÁ FARMA KOLOMÝ.
Staré Město 296
792 01 Staré Město u Bruntálu